Flevosap vernieuwt etiketten
De flessen van Flevosap hebben nieuwe etiketten. Inmiddels zijn de eerste partijen uitgerold in de retail en horeca. De nieuwe etiketten zijn onderdeel van een brede herpositionering, waarbij de elementen smaak, puur, vers geperst en ambachtelijk centraal staan, zowel in het gerestylede beeld van de lachende appel als in de nieuwe pay-off: ‘Het sap waar je de smaak ziet zitten’.
Flevosap is inmiddels uitgegroeid tot een premiummerk binnen het segment vruchtensappen. Flevosap wordt vooral gekocht door vrouwen die voor zichzelf of hun (klein)kinderen op zoek zijn naar een heerlijk sap dat smaakt zoals het versgeperste fruit zelf. Met de herpositionering, die wordt door vertaald naar onder meer de website en andere communicatiekanalen, wordt Flevosap ook voor bredere doelgroepen relevant gemaakt. Eind april, uiterlijk half mei zijn alle smaken voorzien van het nieuwe etiket.
Centraal thema
Aan Flevosap worden geen smaak- en kleurstoffen toegevoegd, alleen het pure fruit wordt op ambachtelijke wijze geperst en het verkregen sap wordt warm (pasteurisatie) gebotteld. De vernieuwde uitstraling laat nadrukkelijk het fruit voor zich spreken en de broers Roel en Wyno Vermeulen zijn in de nieuwe communicatie regelmatig zichtbaar aanwezig.